قابل توجه داوطلبین هیئت مدیره و بازرسین و کلیه ی اعضای گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
 
گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
تشریح عملکرد گروه

سرانجام پس از لطف خداوند باریتعالی در استان خوزستان طبق آمار اعلام شده  شهرستانی با وضعیت قرمز وجود ندارد و اکثر شهرستان های استان زرد اعلام شده اند و این بهترین فرصت است که پنجمین دوره ی انتخابات هیئت مدیره و بازرسان گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش به شماره ی ثبت 66 با همکاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش برگزار شود و بنا به نظر مدیر و سرپرست گروه ساعت 16 روز جمعه 19 فروردین ماه1401 مصادف با ششم رمضان 1443 هجری قمری « روز ضرب سکه به نام امام رضا (ع)» این انتخابات با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در پلاتوی شهیداحمدحیاری برگزار می شود .

 

با توجه به آیین نامه ی انتخابات و نکات تاکید شده از سوی شورای سیاسگذاری گروه تئاتر اندیشه درخصوص انتخابات انتخابات پنجمین دوره ی انتخابات هیئت مدیره و بازرسان گروه تئاتر اندیشه به اطلاع می رساند:

1 ـ انتخابات به صورت حضوری برگزار می شود و به خاطر کمی جا و بر اساس دستور العمل آئین نامه ی گروه هر نفر از حاضرین در صورتی که از اعضای پیوسته باشد می تواند وکالت سه نفر از اعضای پیوسته را تقبل نماید .

2 ـ انتخابات رأس ساعت 16 روز جمعه 19 فروردین ماه1401 در پلاتوی شهید احمد حیاری برگزار می شود و درب سالن دقیقا 16:05 بسته خواهد شد

3 ـ لیست و تعداد داوطلبین از قبل می بایست طی نامه ای به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش معرفی شوند تا مراحل اداری و قانونی خود را طی نمایند .

4 ـ داوطلبین در گروه های مجازی ویژه گروه های تئاتر اندیشه در پیامرسان واتساپ می بایست اهداف خود از دواطلب شدن را برای اعضا تشریح نمایند که این کار در رأی گرفتن تأثیر دارد .

اما اسامی داوطلبین تا آخرین مهلت اعلام شده به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر می باشند :

الف ) ـ داوطلبین هیئت مدیره :

1 ) روح الله بسحاق 2 ) ـ داریوش پارسا 3 ) ـ رعنا حسن غلامعلی4 ـ مینا جمشیدی فر  5 ) ـ  زهرا دیورخش 6 ) عباس زبید 7 ) ـ مریم شجاعی فرد8 ) ـ فائقه شیرک 9 ) ـ فاطمه طرفی علیزاده 10 ) ـ حادمد ظهیری11 ) ـ کوثر غزی 13 ) ـ ناهید قلاوند 14 ) ـ عباس کرم الهی 15 ) ـ مسعود کرم الهی 16 ـ آرزو موحدی صدر 17 ) ـ اکرم ملائی 18) ـ سیده شادی هاشمی 19 ) ـ سمیه هیوری

ب ) ـ داوطلبین بازرسی :

1)  ـ فضیله آل کثیر 2 ) ـ محمدرضا حمزه 3 ) ـ زهرا حیدری نیا 4 ) ـ عقیل سرخه 5 ) ـ نادیا شوهانی 6 ) ـ سید اطهر مرادی

- اعضایی که قصد دارند داوطلب عضویت در هیئت مدیره یا بازرسی شوند میبایست حداکثر روز پنجشنبه 29 اسفندماه1398 یعنی دو/2 سال و هفت/7روز پیش ثبت نام کرده باشند در غیر این صورت چون عضویت آنها به دو سال نمی رسد عضو وابسته تلقی شده و فقط می توانند رأی دهند باشند .

هر عضو پیوسته که بیش از دو سال از عضویت وی سپری شده باشد به خاطر رعایت شیوه نامه های بهداشتی علاوه بر رأی خود می تواند وکالت سه نفر از اعضای غایب را بر عهده بگیرد و به جای آنها رأی بدهد .

نکته ی آخر:

کلیه ی اعضا اهم از پیوسته و وابسته به صورت الکترونیکی عضو این وبلاک شوند ـ ستون هشتم ـ سمت راست از پایین به بالا که نوشته شده « اعضای وب سایت» روی آن کلیک کرده و با ارائه ی « نام و نام خانوادگی ـ  یک قطعه عکس از خودتان ـ شماره ی تلفن همراه ـ آدرس ایمیل  ـ شهر محل سکونت و تاریخ ثبت نام » به عضویت این وبلاک که متعلق به خودتان است باشید . لازم به توضیح است که مشخصات شما را به جز من هیچ احدی به چشم نخواهد دید .

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 6 فروردين 1401برچسب:, :: 23:59 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه